Kotlety mielone z fetą





Uwielbiam mięso mielone bo  można z niego 

wyczarować przeróżne pyszności. Dziś naszło 

mnie na kotlety mielone takie szybkie i proste. 

 A żeby nie były takie zwyczajne 

nafaszerowałam je serem feta.

 Całość podałam z ryżem i sałatką z białej 






Składniki:

  • 600 g mięsa mielonego
  • 1 cebula
  • 2-3 ząbki czosnku
  • 200 g fety
  • 1 czerstwa kajzerka
  • 1 jajko
  • bułka tarta do panierowania
  • olej do smażenia
  • 1/2 łyżeczki tymianku
  • sól, pieprz

Wykonanie:

Cebulę, czosnek pokroić w kostkę, zeszklić. Bułkę namoczyć w mleku/wodzie, odcisnąć. Fetę pokroić w kostkę. Do mięsa dodać cebulę, bułkę, jajko. Doprawić do smaku tymiankiem, solą i pieprzem. Dokładnie wyrobić masę. Zwilżonymi rękami odrywamy kawałek mięsa, robimy kulkę i spłaszczamy. Na każdy nakładamy kawałek fety i sklejamy formując kotlety. Obtaczamy w bułce tartej. Smażymy na rozgrzanym tłuszczu, na średnim ogniu aż ładnie się zrumienią. Smacznego!











1 komentarz :

  1. Przepyszne ,ostatnio robiąc gołąbki pomyliłam składniki i dałam fete i wyszły pyszne kotleciki ,a przepis zabieram Kasiu

    OdpowiedzUsuń

[0].appendChild(pfBloggerJs);